Den nye deleøkonomi

thumb_IMG_2383_1024Alt kan digitaliseres og deles for profit og for sjov. Det er holdningen i Jesper Bove-Nielsens nye bog om deleøkonomi. Igennem det mest af verdensøkonomien har knaphed på ressourcer været udgangspunktet for vores øk0nomiske tænkning og handling.

At lede en virksomhed succesfuldt har handlet om at administrere sine begrænsede midler bedst muligt, men nu er der nye tider og helt nye forretningsmuligheder for virksomhederne. Vi har pludselig overflod af ressourcer, mener Jesper Bove-Nielsen. Bogen gennemgår en række af de nye forretninger, der er skabt, fordi digitaliseringen gør det muligt bl.a. Airbnb.

Læs min anmeldelse her Den nye deleøkonomi_Jesper Bove Nielsen

Dette indlæg blev udgivet i Boganmeldelse, Digitale medier, Kommunikation og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *